måndag 8 februari 2010

Hide and Seek

Jag tror inte jag sagt det. Och om jag skulle sagt det spelar det ingen roll, för det tål att sägas igen;
JAG SKA SE IMOGEN HEAP! Yeah, 26 februari går jag och syster på konsert på Nalen. Det kommer bli riktigt, riktigt magiskt och fantastiskt och en hel massa andra superlativ!

I och med denna måndag börjar jag min fjärde vecka här. Wow. Tiden rasar. På riktigt. Men det är så otroligt kul hela tiden, så det är väl inte alltför konstigt att tiden går så fort! Och samtidigt som det känns tråkigt att detta äventyr till slut kommer få ett slut, känns det också bra. Just ikväll har jag nämligen en himla massa hemlängtan. Jag skulle inte ha något emot att vara hemma igen, fast bara en kväll. Mer än så vill jag ju ändå inte missa av allt jag får lära mig och vara med om här.

Inga kommentarer: