söndag 24 oktober 2010

Only Girl (In The World)

Många lövhögar har kommit och blåst sin väg. Men jag kämpar fortfarande på, varje morgon tar jag en promenad och söker upp de få som finns kvar - Morgonpromenader är riktigt härligt!

Annars då? Jo, jag har bestämt mig för att hoppa av skolan. Dramatisk som jag är tycker jag bäst om den benämningen - University drop-out, that's me! Man kan också kalla det att jag valt att inte slutföra min utbildning för att jag insett att det inte är socionomyrket jag vill viga mitt liv åt. Så nu får vi se vad som händer, närmast verkar det bli lite favoritjobb, lite boende hemma hos päronen, lite hängande i stan med vänner och helt enkelt en massa livskvalitet. Sen verkar det också vänta ett nytt jobb som projektledare, våren 2011 kommer bli spännande!

Men innan det var det ju det här med tenta - igen! Har just fått tillbaka resultatet på den senaste, så som tur var ingen omtenta hittills. Men den här sista blir inte enkel att ta sig igenom. Låt pluggveckan börja!

Inga kommentarer: